Οι περισσότερες από εμάς, για να είμαστε ειλικρινείς, κατά τη διάρκεια της προπόνησης δίνουμε περισσότερη έμφαση σε πόδια και κοιλιά παρά σε χέρια. Αν και τα »μπρατσάκια» είναι κάτι που μας ενοχλεί, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή που ξεκινούν τα αμάνικα και κοντομάνικα, δεν κάνουμε όσες ασκήσεις πρέπει. 

Πότέ δεν είναι αργά και μπορείς ακόμη και τώρα να κάνεις μερικά push ups για να τα γραμμώσεις. Στο παρακάτω βίντεο γυμναστικής θα δεις ένα τρικ, παύλα tip, το οποίο αν το εντάξεις κατά τη διάρκεια της άσκησης, θα δεις τα χέρια σου να γραμμώνουν στον μισό χρόνο. Άκουσέ μας και δε θα βγεις χαμένη. 

Θα σε κάνουμε βασίλισσα. Ακολούθησέ μας στο Instagram!





Source link

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *